luni, 5 iulie 2010

Giurgiu - Port (4 iulie 2010)

     Astazi vroiam sa merg la munte (Dambul Morii - Canionul 7 scari - eventual mai departe daca ma lasa vremea), stiam ca e posibil sa ploua asa ca totul era in functie de ce aflu dimineata. Din acelasi motiv am renuntat si la plecatul la ora 4 din Bucuresti ... e frumos sa prinzi  rasaritul pe drum, dar la ce vreme se anuntase cel mai probabil era innorat, mai ales spre munte.
     Cum la ora 5 era destul de intunecat in Bucuresti, iar la Predeal ploua (noroc cu camera), am renuntat la munte. Pe litoral si spre sud parea destul de promitator, la Giurgiu vroiam de mult timp sa ajung, si asa am stabilit noua destinatie :)
      Am plecat pe la 7 din Bucuresti, aici deja se innorase bine si ma cam intrebam cat "noroc" vom avea cu vremea. Drumul este ok, a fost destul de lejer, chiar pot spune ca e relaxant sa conduci pana la Giurgiu. La ora 8 si ceva cand am ajuns era pustiu in port,  mai erau doar 2-3 persoane (destul de "in varsta"), nu era nici o terasa deschisa (sunt vreo 2 pe mal si 2 plutitoare), cel mai probabil se deschid undeva dupa ora 10.  De la ora 12 se pot face plimbari cu vaporasul pe Dunare.
     Impresia generala: este de vazut, mai ales ca este la o ora de Bucuresti, dar cel mai potrivit probabil este dupa ora 12 :).  Are un aer destul de "retro", este frumos ca sunt banci pe mal cam pe toata raza portului, este pacat ca in fata lor sunt coji de seminte ... Nu, nu cred ca ar fi vina administratiei portului, ca nu dau cu matura. Si da, sunt destule cosuri de gunoi pe langa banci.
     Alt "obiectiv" de vazut ar fi Cetatea Giurgiului, dar acum era inundata. Se afla exact la iesirea din oras spre port / zona libera, pe partea dreapta. Exista indicatoare, dar noi l-am "ratat" prima data ocmai pe ultimul. 
     Am iesit din Giurgiu spre Zimnicea cu gand sa ajung si la Turnu Magurele, apoi Alexandria - Bucuresti, daca tot am iesit la "plimbare". Pana la urma vremea era destul de frumoasa asa ca nu aveam ce pierde. Singura problema a fost ca drumul era destul de rau, asa ca in apropiere de Zimnicea am gasit un indicator spre Alexandria si am preferat sa o "scurtam"...  Din Alexandria pana in Bucuresti este ok, dar numai o banda pe sens, pe la ora 13 eram deja acasa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...