luni, 1 noiembrie 2010

Acum un an ... pe Transfagarasan (1 nov 2009)



       Acum un an am fost in plimbare de o zi spre Transfagarasan, impreuna cu niste prieteni din Sibiu. Cum se anuntase vreme destul de nefavorabila (ninsese mult cu o seara in urma), nu stiam daca putem urca pana la Balea Lac, asa ca am hotarat sa mergem intai la Pastravaria Albota. A fost o zi frumoasa, deci merita sa pun si aici cateva fotografii ;)


Pastravaria Albota
Pastravaria Albota
Dupa popasul la pastravarie (unde am si mancat, pentru ca asa ceva nu trebuie ratat niciodata la o pastravarie ;) ), am hotarat totusi sa plecam spre Balea.

Transfagarasan
Cateva fotografii inainte de a intra in ceata.



Pana la Balea Lac am urcat mai mult prin ceata, era o singura banda curatata dar se putea circula destul de bine. Totul era in ceata, dar ... 


... la scurt timp dupa ce am ajuns, ceata a inceput sa se imprastie ... 



... si in cele din urma crestele s-au lasat fotografiate, in lumina calda a apusului.




Seara pe Transfagarasan

Anul asta se pare ca iarna are de gand sa ajunga ceva mai tarziu. A nins acum 2-3 saptamani la Balea, dar s-a dus zapada... Asta e ... mai asteptam :D

2 comentarii:

Wersemei spunea...

Excelentes tomas, Aqui la nieve apenas la veo, asi que agradezco las imágenes.
Un maravilla todas ellas!

Mike spunea...

Thanks!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...