vineri, 19 noiembrie 2010

Cabana Valea Neagra - punct de plecare in Masivul Siriu

Ar fi trebuit sa scriu acum despre traseul catre Lacul Vulturilor, dar ... din pacate am ajuns cam tarziu la Cabana Valea Neagra. Din ce stiam, pana la lac traseul e de 3-4 ore, 3-4 ore intors, deci plus pozat si faptul ca eu nu ma prea "grabesc" pe munte ... aveam un timp estimat de 9-10 ore. Din pacate am trecut de Barajul Siriu pe la 9 dimineata, asa ca am preferat sa evit cateva ore de noapte la intoarcere, pe un traseul pe care nu il cunosc :)

Barajul Siriu
Lacul Siriu (Masivul Siriu pe partea stanga)
Una din problemele de "planificare" a fost ca nu stiam exact cum ajung la Cabana Valea Neagra, ma bazam doar pe cateva informatii de pe internet. Pana la urma e nevoie doar de putina atentie, nu sunt alte drumuri in zona respectiva, dar prima intrare este usor de ratat datorita faptului ca este oarecum in vale. Drumul este la cateva sute de metri dupa Viaductul Stânca Tehãrãu, dupa o curba (este usor de ratat, ceea ce am facut si eu ... :) ), dar se poate intra si pe urmatorul drum la stanga pentru ca nu prea e loc de intors in zona aia...

Pe aici se coboara spre Valea Neagra
Drumul este destul de accidentat, pe ambele intrari.
Zona izvoarelor termale (cred) si casutele BTT. Cabana Valea Neagra se afla in zona palcului de brazi, in dreapta.
De aici este usor de ajuns la cabana, acum exista si pod pentru masini peste Raul Buzau, deci se poate lasa masina exact langa cabana. Asta pentru cei care au curajul sa treaca puntea cu masina :D

Cele doua punti peste Buzau
Pare totusi destul de solida :D
Puntea veche, si date de contact. Ati notat ?
Cabana Valea Neagra

 ...si daca am renuntat la traseul catre Lacul Vulturilor, sa nu credeti ca m-am intors acasa "cu coada intre picioare". Am oprit la baraj pentru mai multe fotografii, am mers pana la Cascada Casoca, am urcat spre Gura Teghii sa vad cum e drumul, am fost pana la Colti unde am avut norocul sa gasesc Muzeul Chihlimbarului deschis, si am avut parte de un apus superb la Paclele Mari (Vulcanii Noroiosi). Deci ... mai am de scris despre tura asta.

Pentru cateva poze din Masivul Siriu si o descriere de tura aici. Cred ca este vorba de acelasi week-end (13-14 nov. 2010), daca nu chiar aceeasi zi ;)

Sper sa ajute descrierea drumului pana la Cabana Valea Neagra, tocmai de asta am si track-ul GPS cu drumul din Bucuresti pana acolo:

View Bucuresti - Siriu - Cabana Valea Neagra

1 comentarii:

Anonim spunea...

Romanie draga

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...