miercuri, 12 mai 2010

Am blog ... de acu' sa mai am si timp pentru asta ...

Aveam nevoie de mult de asa ceva. Pana acum am avut timp doar pentru "photoblogging", o sa incerc sa scriu aici ce imi mai trece prin cap din cand in cand ... si in ultima vreme imi trec multe, la ce vad ca se intampla in tara.

Pana anul trecut, cu tot cu criza, am crezut ca stam destul de bine. Deh, criza era internationala, aveam o scuza, daca era sa ne uitam in jur, nu puteam spune ca romanii o duc rau. Anul asta se pare ca s-a schimbat foaia, e nevoie de bani la buget si cel mai simplu (si prost) mod e sa maresti taxele sau sa scazi din salarii, si cel mai probabil pana in toamna se vor intampla toate... Mai nou, daca ai pensia mare (chit ca e mare din cauza ca ai si "cotizat" pe masura ani la rand), e nesimtita si trebuie impozitata. Daca ai salariul mare (nu conteaza cat muncesti, ce faci, etc..), e nesimtit, si trebuie impozitat cat mai mult. De parca nu ar fi destul ca se incaseaza inca aproape un salariu de pe urma ta (ma referer aici la toate "darile", nu doar la impozit), probabil ca se va mari impozitul ... asa ca o firma va trebui sa plateasca mai mult de inca un salariu pentru un angajat. Iar asta inseamna ca posibilitatile de angajare pe un salariu bun in Romanica se vor reduce, sau in cel mai bun caz va trebui sa acceptam un salariu cat mai mic prin cartea de munca.

Am generalizat aici lucrurile pentru care consider ca cel mai bine e sa incep sa imi caut alta tara. Imi va fi greu sa plec, dar atata timp cat aici totul devine o bataie de joc, nu cred ca am de ce sa raman. Pentru ce ? O sa incerc sa gasesc "ceva" pentru care sa raman aici si in acelasi timp o sa incerc sa fac lista cu motivele care ma fac sa plec, pana atunci probabil o sa am o imagine destul de clara a situatiei :)

Noapte buna, Romania. E timpul sa ne odihnim.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...