joi, 16 septembrie 2010

Lacu Rosu - tura de lac - cel mai usor traseu (5 sep. 2010)

 Dupa "vizita" prin Cheile Sugaului, am plecat catre Lacu Rosu. Era tarziu, renuntasem la tura catre Vf. Licas, dar daca tot am ajuns aproape merita sa merg macar pentru o plimbare si ceva fotografii pe malul lacului. Cand am ajuns, soarele tocmai dadea sa se ascunda dupa un nor destul de intunecat, ne-am invartit cateva minute pe langa ponton "inspectand" cerul sa ne dam seama daca are de gand sa ne ploua ... si pana la urma am plecat in "traseu".

Zona de varsare a lacului - aici se formeaza Bicazul
Numai bine, cat am trecut noi apa Bicazului si am urcat spre Balconul de Piatra, soarele a iesit din nori. Este singurul loc mai inalt din tot traseul, de aici coboara pe marginea lacului.

Parcarea de la debarcader - de la Balconul de Piatra
Poteca

Lacu Rosu si Piatra Ghilcos

Lacu Rosu si Piatra Ghilcos

 Aproape de capatul lacului - zona catre Piatra Licos (traseu cruce albastra)


La capatul lacului. De aici traseele CR si CA se despart.

Ceva mai sus, din traseul spre Piatra Licas
Aveam timp destul, asa ca am mers putin "in recunoastere", pe traseul cruce albastra, catre Licas. Zona se pare ca nu este prea frecventata, cararea nu era calcata de mai multa vreme. E urmatorul traseu pe care vreau sa il fac in Hasmas, inca nu sunt sigur pe unde o sa cobor :)

Din cararea catre Piatra Licas
Pe partea cealalta a lacului. Da, ala e un pescar. Da, in Rezervatie :)
Lacu Rosu si Piatra Ghilcos - de vis-a-vis
Suhardul Mic
Poarta de Piatra si Suhardul Mic
Capatul dinspre pastravarie
Casutele Licas - sunt destul de noi, indicatorul este exact langa pastravarie.
Pescuitul interzis! ... pe langa stalp probabil, noi am intalnit 3-4 pescari (sau e mai corect braconieri?)
Aproape de debarcader
Lacu Rosu - debarcader
O tura frumoasa, pentru cine ajunge la Lacu Rosu merita si plimbarea in jurul lacului. Din loc in loc sunt banci, langa care sunt amplasate cosuri de gunoi. Si DA!, toate erau golite si cu saci noi de plastic in ele, deci cineva se ocupa de asta. In schimb, cam ciudat cu "Pescuitul interzis!", am intalnit mai multi pescari pe marginea lacului, si pana la urma asta nu tine numai de paznic...

Harta Lacu Rosu - Cheile Bicazului - Hasmas -- Multumiri www.tenereclub.ro
Marcaj: cruce rosie
Traseu GPS:


View LacuRosu-Masivul Hasmas in a larger map

3 comentarii:

Karla spunea...

Frumoase fotografii... reflecta perfect o natura majestuoasa, coplesitoare...
Felicitari!

Mike spunea...

Multumesc!

addicted spunea...

Si ce dor m-a cuprins de drumetie .. :(

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...